Factori de optimizare „onpage”

Daca toate frazele cheie contin un cuvant comun va fi mai usoara optimizarea.

1. Titlurile

A. Alegerea unui titlu pentru site

Titlul trebuie sa includa doar principalele cuvinte cheie. Cu cat sunt mai putine cuvinte in titlu cu atat Google le va considera mai puternice si vom fi clasati mai bine. Intotdeauna trebuie facuta o combinatie intre cuvintele cheie pentru a reduce numarul total de cuvinte din titlu.

B. Adaugarea subtitlului

Acesta va trebui sa contina cele mai importante cuvinte cheie si sa fie pozitionat cat mai aproape de marginea din stanga sus sau mijloc sus a paginii. Ideal ar fi ca in acest titlu sa se regaseasca doar cuvantul cheie principal.

C. Adaugarea subtitlului

In acest titlu ar trebui introdus al doilea cuvant cheie ca importanta si pozitionarea sa ar trebui sa se faca in jumatatea de sus a paginii.

2. Textul

Urmatorul pas este crearea continutului paginii. Cand scriem continutul este bine sa plasam de cateva ori cuvintele cheie in textul paginii. Daca totusi se exagereaza si cuvintele se repeta obsesiv atunci Google il va citi ca „spam” pentru motoarele de cautare. In mod natural un cuvant cheie ar trebui inclus la fiecare unul sau doua paragrafe, in functie de cat de mare este pagina.

O data scris textul trebuie evidentiate cuvintele cheie (bold, italic sau underline)- doar o singura data fiecare.

Urmatorul pas este includerea titlului (cuvantul cheie principal) pentru o imagine din partea de sus a paginii. Pentru urmatoarele imagini din pagina ar trebui titluri din celelalte cuvinte cheie, plus cuvantul „graphic” sau „image”, pentru a fi siguri ca Google-ul nu le va vedea ca imagini spam.

Un lucru foarte important este de asemenea densitatea cuvintelor cheie in text. Daca din zece cuvinte din pagina, 3 sunt cuvintele cheie atunci densitatea cuvintelor cheie este de 30%.

Pana acum am discutat doar despre optimizarea „onpage”. Acesti pasi trebuie urmati dar nu te vor ridica in clasament decat cateva locuri. Factorii de optimizare „offpage” sunt cei care propulseaza un site pe cele mai inalte locuri.

You may also like...