Optimizarea cuvintelor cheie

Primii pasi in crearea unui website

Sa presupunem ca vrem sa cream un site prin care sa vindem o carte. Inainte sa incepem crearea lui va trebui sa facem o analiza a cuvintelor cheie. Acest pas este foarte important si nu trebuie niciodata ignorat. Exista programe si site-uri care iti spun de cate ori a fost cautat un cuvant cheie si sinonimele lui intr-o anumita perioada de timp (spre exemplu Google AdWords: https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal). Intotdeauna este bine sa nu se inceapa cu optimizarea celor mai populare cuvinte cheie, pentru care exista deja o competitie mare, inclusiv pentru reclame. Trebuie sa incercam sa obtinem un anumit trafic pentru cuvinte cheie secundare, mai putin populare si mai apoi ne putem concentra pe cele principale.

Cand avem o lista de 3-4 cuvinte cheie trebuie verificata competitia in motoarele de cautare, pentru a vedea cat de grea va fi optimizarea lor.

Ideal ar fi ca pagina competitiei cea mai bine clasata in rezultatele cautarii (SERPs) sa nu fie pagina principala a siteului (home page), ci una secundara si sa nu aiba un page rank mai mare de 4. (Page rankul este modalitatea Google de a acorda calificativ popularitatii unui site). Singurul mod de a obtine un page rank mare este de a obtine un numar cat mai mare de linkuri de pe alte site-uri catre site-ul nostru.

Codul sursa (Source Code)

Majoritatea siteurilor de pe internet sunt create in limbajul de programare numit „html”. „Codul html” al unei pagini web, poate fi vazut din meniul browserului. Acesta contine informatii importante despre „optimizarea onpage”. Pe site-urile cele mai bine clasate in motoarele de cautare, pentru cuvintele noastre cheie, trebuie verificate cateva lucruri:

daca este folosit cuvantul cheie ca titlu principal.
daca sunt folosite in linia cuvintele cheie principale.<br /><br /><br /><br /> daca sunt evidentiate cuvintele cheie in textul paginii.<br /><br /><br /><br /> daca sunt sau nu imagini <alt> folosind cuvintele cheie ca titlu.<br /><br /><br /><br /> daca sunt folosite cuvintele cheie la inceputul si sfarsitul textului (body text).<br /><br /><br /><br /> Ideea principala pentru un loc de top in Google este studierea celor mai bine clasate siteuri pentru a vedea ce fac ele si apoi noi sa facem aceleasi lucruri mai bine.</p><br /><br /><br /> <p> Vom urma aceeasi procedura pentru celelalte cuvinte cheie gasite. Este cel mai bine sa analizam cele mai bine clasate 5 locuri in Google pentru fiecare cuvant in parte.</p><br /><br /><br /> <p> Daca primele 5 cele mai bine clasate siteuri pentru un cuvant cheie au page rank-ul de 6 sau mai mare, probabil acel cuvant nu este cea mai buna alegere pentru optimizare daca nu avem deja un oarecare trafic obtinut printr-un alt cuvant cheie.</p>

You may also like...