Optimizarea onpage vs. optimizarea offpage

In urmatorul exemplu vom analiza cel mai bine clasat website in motoarele de cautare pentru cuvintele „click here”.

Vom observa ca locul 1 este detinut de www.adobe.com. Analizand optimizarea onpage observam ca nu apar nicaieri cuvintele „click here” in pagina lor.

Atunci de ce adobe.com este clasat pe primul loc pentru aceste cuvinte cheie? Raspunsul este: din cauza linkurilor; cine face trimitere catre pagina lor si prin ce metoda. Analizand site-urile care fac legaturi catre adobe.com observam ca multe din acestea au page rank-uri foarte mari si cuvintele prin care se face trimitere la site-ul adobe.com, (anchor text) sunt: „here”-14,5% si „click”-6,8%.

Principalele doua motive pentru care adobe.com este clasat pe primul loc in motoarele de cautare pentru cuvintele cheie „click here”, sunt:

– site-urile care fac trimitere catre adobe.com sunt de foarte buna calitate (au page rank foarte mare)

– aceste site-uri folosesc de foarte multe ori cuvintele „click” si „here” care fac legatura catre adobe.com

Deci este evident faptul ca optimizarea offpage este mult mai importanta decat optimizarea onpage.

You may also like...